Zokni előfizetés

Zokni előfizetés

Az előfizetéses rendszerek közül talán az egyik legismertebb a zokni előfizetés. Az egyik kedvenc üzleti modellem, mert hatalmas kiszámíthatóságot és stabilitást hoz egy vállalkozás életébe.

Zokni előfizetés – az ötlet

Ha kerültél már kényelmetlen helyzetbe lyukas zokni miatt, akkor nem kell magyaráznom, hogy miért jó ötlet a zokni előfizetés.

Először csak kiritkul, aztán el is szakad, tehát egyértelműen fogyó termékről van szó.

Az egyik legemlékezetesebb ilyen eset egy babalátogatáshoz és a pöttyös zoknimhoz kötődik.

Nem a szokásos, lábujjas lyukadásról volt szó, hanem egyszerűen a pöttyök egyike adta meg magát, a baba pedig feladványnak tekintette, hogy megtalálja a pöttyök között a lyukat és a lábamat. Így inkább vicces, mint kínos volt az eset.

pöttyös zokni

Zokni előfizetés – a kezdetek

Ki volt az első, aki megvalósította ezt a remek ötletet? Sőt, az egész üzleti modell úttörőjének is tekinthető?

Egy svájci úriember, Samy Liechti 1999 nyarán indította be előfizetéses rendszerét.

Érdekesség, hogy a Netflix is éppen ennek az évnek őszén mutatta be saját havi előfizetéses terveit.

Samy weboldalán elmeséli saját zavarba ejtő, zoknis történetét, mely az egész előfizetéses rendszert inspirálta.

Egy üzleti tárgyaláson került kényelmetlen helyzetbe kiritkult és még csak nem is párban lévő zoknijával.

Azóta már egy egész mozgalom alakult ki, akik a hét vagy a hónap egy bizonyos napján direkt különböző színű, páratlan zoknit vesznek fel.

Zokni előfizetés – típusok

Az első zokni előfizetés üzletemberek számára készült, vékonyabb és vastag anyagból, különböző fazonokban és színekben. Aztán fokozatosan kibővítették egyéb ruhadarabokkal (pl. póló, fehérnemű) is a választékot és a mai napig nagyon sikeresek.

Források: Netflix előfizetés ; Zokni előfizetés

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .